Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Szociális szolgáltatások » Didaktika
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Didaktika
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Didaktika
Nagyobb kép
Következő termék 
Didaktika
[Cikkszám: Comenius]

Falus Iván – Szivák Judit
 
3.990 Ft
 
Didaktika - Add to del.icio.us Didaktika - Add to Digg Didaktika - Add to Yahoo myWeb Didaktika - Add to Spurl Didaktika - Add to furl Didaktika - Add to Ask Didaktika - Add to Squidoo Didaktika - Add to Simpy Didaktika - Add to Reddit Didaktika - Add to ma.gnolia Didaktika - Share with facebook Didaktika - Add to Google Bookmark Didaktika - Tweet This

A didaktika, vagyis az oktatás általános elmélete a neveléstudománynak az a részterülete, amely a tanításra, tanulásra vonatkozó törvényszerűségeket, alapelveket tárja fel és írja le.
 
Két nagy kérdéskörrel foglalkozik: a Mit tanítsunk? és a Hogyan tanítsunk? kérdéseivel. A „mit tanítsunk?” kérdésére a didaktikának a tantervelmélettel foglalkozó része adja meg a feleletet. A tantervelmélet arra keresi a választ, hogy milyen elvek alapján határozhatjuk meg az iskolában elsajátítandó műveltségi anyagot a tudásnak milyen fajtái és formái vannak: hogyan építhetjük fel úgy a tananyagot, hogy a végső célként megfogalmazott műveltségi anyaghoz minden életkorban a leginkább megragadható tudással járuljunk hozzá, a leghatékonyabban fejlesztve a gyermek személyiségét; milyen legyen a tanterv; mit kell előírni a pedagógus számára, illetve mekkora szabadságot kell neki hagyni.
 
A „hogyan tanítsunk” kérdésére ugyancsak összetett válasz adható. Világosan kell látni magunk előtt az oktatás folyamatát, vagyis annak az útnak a fő lépéseit, mely a nem tudástól a tudásig vezet. Számba kell vennünk a pedagógusoknak és a tanulóknak azokat a tevékenységformáit, az oktatás módszereit, amelyek megvalósításával az előbbi utat bejárhatják. Ismernünk kell az oktatás eszközeit, amelyek segítik a minél eredményesebb és gyorsabb haladást. Látnunk kell azokat a szervezési formákat, amelyek között az oktatás megvalósul. Külön kell foglalkoznunk a pedagógiai értékelés kérdéseivel.


Szerző(k): Falus Iván – Szivák Judit
ISBN: 963 8671 18 1
Gyártói kód:
Megjelenés: 2004
Kiadó: Comenius



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Személyiségfejlesztés
Személyiségfejlesztés
Az ápolás alapjai
Az ápolás alapjai
Fejlődés, gondozás, táplálás gyermekkorban
Fejlődés, gondozás, táplálás gyermekkorban
Szociális munka
Szociális munka
Pénzügyi és vállalkozási ismeretek szakgimnáziumok részé
Pénzügyi és vállalkozási ismeretek szakgimnáziumok részé
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.