Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Szociális szolgáltatások » Kommunikáció az ápolásban
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció az ápolásban
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció az ápolásban
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció az ápolásban
[Cikkszám: Med-komm]

Smith, Susan
 
3.600 Ft
 
Kommunikáció az ápolásban - Add to del.icio.us Kommunikáció az ápolásban - Add to Digg Kommunikáció az ápolásban - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció az ápolásban - Add to Spurl Kommunikáció az ápolásban - Add to furl Kommunikáció az ápolásban - Add to Ask Kommunikáció az ápolásban - Add to Squidoo Kommunikáció az ápolásban - Add to Simpy Kommunikáció az ápolásban - Add to Reddit Kommunikáció az ápolásban - Add to ma.gnolia Kommunikáció az ápolásban - Share with facebook Kommunikáció az ápolásban - Add to Google Bookmark Kommunikáció az ápolásban - Tweet This

Ez a könyv önnek, az ápolóhallgatónak szól, önnek, aki az tanulja, hogyan lehet segítő kapcsolat keretében eredményesen kommunikálni.

Bepillantást kaphat a betegekkel és a munkatársakkal folytatott interakció humanisztikus megközelítésmódjába. Nemcsak a segítő módon kivitelezett kommunikáció fogalmaival ismerkedik meg, hanem megtanulja azt is, hogyan lehet a beteg és ápoló, illetve két munkatárs között kialakult nehéz helyzetben kellő odafigyeléssel úrrá lenni. Ennek a könyvnek a célja segíteni önt abban, hogy az alapvető kommunikációs magatartásformákat ápolási fegyvertárába beépítse.


Szerző(k): Smith, Susan
ISBN: 978 963 226 5
Gyártói kód:
Megjelenés: 2015
Kiadó: Medicina Kiadó



 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.