Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Szociális szolgáltatások » Kommunikáció az ápolásban
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció az ápolásban
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció az ápolásban
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció az ápolásban
[Cikkszám: Med-komm]

Smith, Susan
 
3.600 Ft
 
Kommunikáció az ápolásban - Add to del.icio.us Kommunikáció az ápolásban - Add to Digg Kommunikáció az ápolásban - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció az ápolásban - Add to Spurl Kommunikáció az ápolásban - Add to furl Kommunikáció az ápolásban - Add to Ask Kommunikáció az ápolásban - Add to Squidoo Kommunikáció az ápolásban - Add to Simpy Kommunikáció az ápolásban - Add to Reddit Kommunikáció az ápolásban - Add to ma.gnolia Kommunikáció az ápolásban - Share with facebook Kommunikáció az ápolásban - Add to Google Bookmark Kommunikáció az ápolásban - Tweet This

Ez a könyv önnek, az ápolóhallgatónak szól, önnek, aki az tanulja, hogyan lehet segítő kapcsolat keretében eredményesen kommunikálni.

Bepillantást kaphat a betegekkel és a munkatársakkal folytatott interakció humanisztikus megközelítésmódjába. Nemcsak a segítő módon kivitelezett kommunikáció fogalmaival ismerkedik meg, hanem megtanulja azt is, hogyan lehet a beteg és ápoló, illetve két munkatárs között kialakult nehéz helyzetben kellő odafigyeléssel úrrá lenni. Ennek a könyvnek a célja segíteni önt abban, hogy az alapvető kommunikációs magatartásformákat ápolási fegyvertárába beépítse.


Szerző(k): Smith, Susan
ISBN: 978 963 226 5
Gyártói kód:
Megjelenés: 2015
Kiadó: Medicina Kiadó



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Egészségügyi alapismeretek
Egészségügyi alapismeretek
Klinikumi ismeretek
Klinikumi ismeretek
Bizonyítékokon alapuló fizioterápia
Bizonyítékokon alapuló fizioterápia
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.