SzakkonyvCentrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » 18 Vendéglátás - Idegenforgalom » Idegenvezető » Kommunikáció az idegenforgalomban
A könyvek személyes átvételi pontja: Famulus könyvesbolt, 1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. Vásárlás előtt kérjük érdeklődjön webáruházunk elérhetőségén, hogy a keresett könyv van-e készleten.
  Kategóriák
 01 Egészségügy
 02 Szociális szolgáltatások
 03 Oktatás
 04 Művészet, közművelődés, kommunikáció
 05 Gépészet
 06 Elektrotechnika-elektronika
 08 Vegyipar
 09 Építészet
 11 Faipar
 14 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 15 Közgazdaság
 16 Ügyvitel
 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció
 18 Vendéglátás - Idegenforgalom
   Cukrász
   Idegenvezető
   Pincér
   Protokoll-ügyintéző
   Szakács
   Utazásügyintéző
   Vendéglátó - eladó
 19 Egyéb szolgáltatások
 20 Mezőgazdaság
 21 Élelmiszeripar
 Szókratész
 Egyéb
 Újdonságok
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció az idegenforgalomban
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció az idegenforgalomban
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció az idegenforgalomban
[Cikkszám: KR-371]

Király József
 
bolti ár: 1.650 Ft
 
Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to del.icio.us Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Digg Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Spurl Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to furl Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Ask Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Squidoo Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Simpy Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Reddit Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to ma.gnolia Kommunikáció az idegenforgalomban - Share with facebook Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Google Bookmark Kommunikáció az idegenforgalomban - Tweet This

A könyv bemutatja a legfontosabb lelki-szellemi jelenségek pszichológiai alapjait, kitér a turizmusban résztvevők utazási indítékai, motívációi pszichológiai alapjainak elemzésére.

A személyiségpszichológiai részben ismerteti a különböző személyiségtípusokat, valamint részletesen foglalkozik az emberekkel való bánásmód és a kapcsolatteremtés pszichológiájával is. Gyakorlati tanácsokat ad az ún. „nehéz ügyfelekkel” való kapcsolatteremtéshez és bánásmódhoz. Részletesen foglalkozik az utazásokon részt vevők közérzetének pszicho-szomatikus alapjaival.
A könyv végén kitér az emberi tényezők szerepére a hivatalos kapcsolatokban, a különböző embertípusok tárgyalási technikáinak elemzésére.

A műben tárgyalt témák könnyebb megértését képek és ábrák illetve pszichológiai tesztek segítik elő.


Szerző(k): Király József
ISBN: 963-637-197-0
Gyártói kód: KR-371
Megjelenés: 2006
Kiadó: KIT



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Idegenforgalmi rendezvények és kongresszusok szervezése
Idegenforgalmi rendezvények és kongresszusok szervezése
Utazási irodák működése
Utazási irodák működése
Kitex gyakorló vizsgafeladatsorok német idegenforgalom
Kitex gyakorló vizsgafeladatsorok német idegenforgalom
Binnenhandel außenhandel
Binnenhandel außenhandel
Idegenforgalmi szószedet és kifejezéstár ANGOL
Idegenforgalmi szószedet és kifejezéstár ANGOL
Tourism in focus
Tourism in focus
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © SzakkonyvCentrum 2018 | Petend kft.