Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Vendéglátás - turisztika » Turizmus » Kommunikáció az idegenforgalomban
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
   Turizmus
   Vendéglátás
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció az idegenforgalomban
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció az idegenforgalomban
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció az idegenforgalomban
[Cikkszám: KR-371]

Király József
 
1.650 Ft
 
Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to del.icio.us Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Digg Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Spurl Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to furl Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Ask Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Squidoo Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Simpy Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Reddit Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to ma.gnolia Kommunikáció az idegenforgalomban - Share with facebook Kommunikáció az idegenforgalomban - Add to Google Bookmark Kommunikáció az idegenforgalomban - Tweet This

A könyv bemutatja a legfontosabb lelki-szellemi jelenségek pszichológiai alapjait, kitér a turizmusban résztvevők utazási indítékai, motívációi pszichológiai alapjainak elemzésére.

A személyiségpszichológiai részben ismerteti a különböző személyiségtípusokat, valamint részletesen foglalkozik az emberekkel való bánásmód és a kapcsolatteremtés pszichológiájával is. Gyakorlati tanácsokat ad az ún. „nehéz ügyfelekkel” való kapcsolatteremtéshez és bánásmódhoz. Részletesen foglalkozik az utazásokon részt vevők közérzetének pszicho-szomatikus alapjaival.
A könyv végén kitér az emberi tényezők szerepére a hivatalos kapcsolatokban, a különböző embertípusok tárgyalási technikáinak elemzésére.

A műben tárgyalt témák könnyebb megértését képek és ábrák illetve pszichológiai tesztek segítik elő.


Szerző(k): Király József
ISBN: 963-637-197-0
Gyártói kód: KR-371
Megjelenés: 2006
Kiadó: KIT



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
Etikett és protokoll alapjai
Etikett és protokoll alapjai
Marketing  - A marketing alapjai
Marketing - A marketing alapjai
A gasztronómia története
A gasztronómia története
Gazdálkodás a vendéglátásban
Gazdálkodás a vendéglátásban
Gasztronómiai alapismeretek és viselkedéskultúra
Gasztronómiai alapismeretek és viselkedéskultúra
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.