Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Közazdaság » Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
   Adó, TB, Munkaügy
   Ügyvitel
   Bank
   Elemzés, ellenőrzés
   Jövedék és vám
   Jogi ismeretek
   Pénzügy
   Számvitel
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
[Cikkszám: KP-2276(KP-2335)]

Rudolfné dr. Katona Mária, Szabó Csaba
 
3.990 Ft
 
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to del.icio.us Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Digg Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Spurl Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to furl Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Ask Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Squidoo Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Simpy Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Reddit Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to ma.gnolia Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Share with facebook Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Google Bookmark Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Tweet This

Felkészíti a diákokat azokra a kommunikációs feladatokra, amelyeket későbbi munkájuk során meg kell oldaniuk, a munkahelyi kommunikációs folyamatokra, az álláspályázat-, önéletrajzírásra, prezentációkészítésre és az internet alkalmazására. Tartalmazza továbbá a nem verbális és a verbális kommunikációs eszközök sikeres alkalmazási lehetőségeit; a kommunikációhoz kapcsolódó tárgyi eszközök használatát, fontosságát a gyors információcserében, valamint a legfontosabb protokollszabályokat, amelyek ismeretében képessé válik rendezvények lebonyolítására. Alkalmazható a közép- és felsőfokú szakképzés, illetve a felnőttképzés keretében oktatott kommunikáció, üzleti kommunikáció tantárgyakhoz, valamint egyes fejezetei az alapfokú szakképzések kommunikáció, kommunikációs készségfejlesztés tantárgyak, illetve az élet- és pályatervezés moduljának oktatásához. A könyvhöz tartozó CD a kiegészítő információkon túl tanulást, tanítást segítő számítógépes prezentációkat, önéletrajzmintákat, és feladatokat, gyakorlatokat tartalmaz.


Szerző(k): Rudolfné dr. Katona Mária, Szabó Csaba
ISBN: 963-337-058-2
Gyártói kód: KP-2276
Megjelenés: 2006
Kiadó: Képzőművészeti



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Gasztronómiai alapismeretek és viselkedéskultúra
Gasztronómiai alapismeretek és viselkedéskultúra
Kommunikáció az idegenforgalomban
Kommunikáció az idegenforgalomban
Utazási irodák működése
Utazási irodák működése
Ügyvitel a gyakorlatban
Ügyvitel a gyakorlatban
Turizmus alapismeretek
Turizmus alapismeretek
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.