Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » 18 Vendéglátás - Idegenforgalom » Idegenvezető » Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-P: 9.00-18.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 01 Egészségügy
 02 Szociális szolgáltatások
 03 Oktatás
 04 Művészet, közművelődés, kommunikáció
 05 Gépészet
 06 Elektrotechnika-elektronika
 08 Vegyipar
 09 Építészet
 11 Faipar
 14 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 15 Közgazdaság
 16 Ügyvitel
 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció
 18 Vendéglátás - Idegenforgalom
   Cukrász
   Idegenvezető
   Pincér
   Protokoll-ügyintéző
   Szakács
   Utazásügyintéző
   Vendéglátó - eladó
 19 Egyéb szolgáltatások
 20 Mezőgazdaság
 21 Élelmiszeripar
 Szókratész
 Egyéb
 Újdonságok
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
Nagyobb kép
Következő termék 
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció
[Cikkszám: KP-2276(KP-2335)]

Rudolfné dr. Katona Mária, Szabó Csaba
 
3.990 Ft
 
Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to del.icio.us Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Digg Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Yahoo myWeb Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Spurl Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to furl Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Ask Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Squidoo Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Simpy Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Reddit Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to ma.gnolia Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Share with facebook Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Add to Google Bookmark Kommunikáció - Üzleti Kommunikáció - Tweet This

Felkészíti a diákokat azokra a kommunikációs feladatokra, amelyeket későbbi munkájuk során meg kell oldaniuk, a munkahelyi kommunikációs folyamatokra, az álláspályázat-, önéletrajzírásra, prezentációkészítésre és az internet alkalmazására. Tartalmazza továbbá a nem verbális és a verbális kommunikációs eszközök sikeres alkalmazási lehetőségeit; a kommunikációhoz kapcsolódó tárgyi eszközök használatát, fontosságát a gyors információcserében, valamint a legfontosabb protokollszabályokat, amelyek ismeretében képessé válik rendezvények lebonyolítására. Alkalmazható a közép- és felsőfokú szakképzés, illetve a felnőttképzés keretében oktatott kommunikáció, üzleti kommunikáció tantárgyakhoz, valamint egyes fejezetei az alapfokú szakképzések kommunikáció, kommunikációs készségfejlesztés tantárgyak, illetve az élet- és pályatervezés moduljának oktatásához. A könyvhöz tartozó CD a kiegészítő információkon túl tanulást, tanítást segítő számítógépes prezentációkat, önéletrajzmintákat, és feladatokat, gyakorlatokat tartalmaz.


Szerző(k): Rudolfné dr. Katona Mária, Szabó Csaba
ISBN: 963-337-058-2
Gyártói kód: KP-2276
Megjelenés: 2006
Kiadó: Képzőművészeti



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Turizmus alapismeretek
Turizmus alapismeretek
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
Levelezés és iratkezelés a gyakorlatban
Protokoll az életem
Protokoll az életem
Marketing  - A marketing alapjai
Marketing - A marketing alapjai
A gasztronómia története
A gasztronómia története
Gazdálkodás a vendéglátásban
Gazdálkodás a vendéglátásban
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.