Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Kereskedelem - marketing, Logisztika » Marketing » A marketing alapjai
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
   Kereskedelem
   Logisztika
   Marketing
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről A marketing alapjai
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
A marketing alapjai
Nagyobb kép
Következő termék 
A marketing alapjai
[Cikkszám: 202]

Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
 
4.200 Ft
 
A marketing alapjai - Add to del.icio.us A marketing alapjai - Add to Digg A marketing alapjai - Add to Yahoo myWeb A marketing alapjai - Add to Spurl A marketing alapjai - Add to furl A marketing alapjai - Add to Ask A marketing alapjai - Add to Squidoo A marketing alapjai - Add to Simpy A marketing alapjai - Add to Reddit A marketing alapjai - Add to ma.gnolia A marketing alapjai - Share with facebook A marketing alapjai - Add to Google Bookmark A marketing alapjai - Tweet This

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.


Szerző(k): Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
ISBN: 963 394 602 2
Gyártói kód: 202
Megjelenés: 2005
Kiadó: Perfekt



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
A foglalkoztatás alapjai
A foglalkoztatás alapjai
Raktározási ismeretek
Raktározási ismeretek
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.