SzakkonyvCentrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » 16 Ügyvitel » Irodavezető » A marketing alapjai
A könyvek személyes átvételi pontja: Famulus könyvesbolt, 1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. Vásárlás előtt kérjük érdeklődjön webáruházunk elérhetőségén, hogy a keresett könyv van-e készleten.
  Kategóriák
 01 Egészségügy
 02 Szociális szolgáltatások
 03 Oktatás
 04 Művészet, közművelődés, kommunikáció
 05 Gépészet
 06 Elektrotechnika-elektronika
 08 Vegyipar
 09 Építészet
 11 Faipar
 14 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 15 Közgazdaság
 16 Ügyvitel
   Ügyintéző titkár
   Európai üzleti asszisztens
   Idegennyelvi titkár
   Irodai asszisztens
   Irodavezető
   Iskolatitkár
   Pénzügyi számviteli ügyintéző
 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció
 18 Vendéglátás - Idegenforgalom
 19 Egyéb szolgáltatások
 20 Mezőgazdaság
 21 Élelmiszeripar
 Szókratész
 Egyéb
 Újdonságok
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről A marketing alapjai
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
A marketing alapjai
Nagyobb kép
Következő termék 
A marketing alapjai
[Cikkszám: 202]

Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
 
bolti ár: 4.200 Ft
 
A marketing alapjai - Add to del.icio.us A marketing alapjai - Add to Digg A marketing alapjai - Add to Yahoo myWeb A marketing alapjai - Add to Spurl A marketing alapjai - Add to furl A marketing alapjai - Add to Ask A marketing alapjai - Add to Squidoo A marketing alapjai - Add to Simpy A marketing alapjai - Add to Reddit A marketing alapjai - Add to ma.gnolia A marketing alapjai - Share with facebook A marketing alapjai - Add to Google Bookmark A marketing alapjai - Tweet This

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.


Szerző(k): Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
ISBN: 963 394 602 2
Gyártói kód: 202
Megjelenés: 2005
Kiadó: Perfekt



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
A foglalkoztatás alapjai
A foglalkoztatás alapjai
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © SzakkonyvCentrum 2018 | Petend kft.