Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Kereskedelem - marketing, Logisztika » Marketing » A marketing alapjai
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
   Kereskedelem
   Logisztika
   Marketing
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről A marketing alapjai
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
A marketing alapjai
Nagyobb kép
Következő termék 
A marketing alapjai
[Cikkszám: 202]

Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
 
4.200 Ft
 
A marketing alapjai - Add to del.icio.us A marketing alapjai - Add to Digg A marketing alapjai - Add to Yahoo myWeb A marketing alapjai - Add to Spurl A marketing alapjai - Add to furl A marketing alapjai - Add to Ask A marketing alapjai - Add to Squidoo A marketing alapjai - Add to Simpy A marketing alapjai - Add to Reddit A marketing alapjai - Add to ma.gnolia A marketing alapjai - Share with facebook A marketing alapjai - Add to Google Bookmark A marketing alapjai - Tweet This

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.


Szerző(k): Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
ISBN: 963 394 602 2
Gyártói kód: 202
Megjelenés: 2005
Kiadó: Perfekt



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalmi tevékenység tervezése, elemzése, hatása mun
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
Az áruforgalom tervezése, irányítása, elemzése
A foglalkoztatás alapjai
A foglalkoztatás alapjai
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.