SzakkonyvCentrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » 16 Ügyvitel » Irodavezető » A marketing alapjai
A könyvek személyes átvételi pontja: Famulus könyvesbolt, 1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. Vásárlás előtt kérjük érdeklődjön webáruházunk elérhetőségén, hogy a keresett könyv van-e készleten.
  Kategóriák
 01 Egészségügy
 02 Szociális szolgáltatások
 03 Oktatás
 04 Művészet, közművelődés, kommunikáció
 05 Gépészet
 06 Elektrotechnika-elektronika
 08 Vegyipar
 09 Építészet
 11 Faipar
 14 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 15 Közgazdaság
 16 Ügyvitel
   Ügyintéző titkár
   Európai üzleti asszisztens
   Idegennyelvi titkár
   Irodai asszisztens
   Irodavezető
   Iskolatitkár
   Pénzügyi számviteli ügyintéző
 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció
 18 Vendéglátás - Idegenforgalom
 19 Egyéb szolgáltatások
 20 Mezőgazdaság
 21 Élelmiszeripar
 Szókratész
 Egyéb
 Újdonságok
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről A marketing alapjai
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
A marketing alapjai
Nagyobb kép
Következő termék 
A marketing alapjai
[Cikkszám: 202]

Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
 
bolti ár: 4.200 Ft
 
A marketing alapjai - Add to del.icio.us A marketing alapjai - Add to Digg A marketing alapjai - Add to Yahoo myWeb A marketing alapjai - Add to Spurl A marketing alapjai - Add to furl A marketing alapjai - Add to Ask A marketing alapjai - Add to Squidoo A marketing alapjai - Add to Simpy A marketing alapjai - Add to Reddit A marketing alapjai - Add to ma.gnolia A marketing alapjai - Share with facebook A marketing alapjai - Add to Google Bookmark A marketing alapjai - Tweet This

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.


Szerző(k): Veres Zoltán – Szilágyi Zoltán
ISBN: 963 394 602 2
Gyártói kód: 202
Megjelenés: 2005
Kiadó: Perfekt



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
A kereskedelmi egység működtetése, az áruforgalom lebonyol
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Szakmai és üzletvezetési ismeretek a vendéglátásban
Raktározási ismeretek
Raktározási ismeretek
A munkahelyi egészség és biztonság alapjai
A munkahelyi egészség és biztonság alapjai
Logisztika feladatgyűjtemény
Logisztika feladatgyűjtemény
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
Szállítás, fuvarozás, szállítmányozás
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © SzakkonyvCentrum 2018 | Petend kft.