SzakkonyvCentrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció » Marketing- és reklámügyintéző » Marketingkommunikáció
A könyvek személyes átvételi pontja: Famulus könyvesbolt, 1137 Budapest, Újpesti rakpart 5. Vásárlás előtt kérjük érdeklődjön webáruházunk elérhetőségén, hogy a keresett könyv van-e készleten.
  Kategóriák
 01 Egészségügy
 02 Szociális szolgáltatások
 03 Oktatás
 04 Művészet, közművelődés, kommunikáció
 05 Gépészet
 06 Elektrotechnika-elektronika
 08 Vegyipar
 09 Építészet
 11 Faipar
 14 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 15 Közgazdaság
 16 Ügyvitel
 17 Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció
   Gyógynövény kereskedő
   Külkereskedelmi üzletkötő
   Kereskedő, boltvezető
   Kereskedelmi ügyintéző
   Marketing- és reklámügyintéző
   Töltőállomás-kezelő
   Virágkötő
   Bolti eladó
   Logisztikai ügyintéző
 18 Vendéglátás - Idegenforgalom
 19 Egyéb szolgáltatások
 20 Mezőgazdaság
 21 Élelmiszeripar
 Szókratész
 Egyéb
 Újdonságok
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Marketingkommunikáció
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Marketingkommunikáció
Nagyobb kép
Következő termék 
Marketingkommunikáció
[Cikkszám: MK-6007-9]

Végné Faddi Andrea
 
bolti ár: 2.690 Ft
 
Marketingkommunikáció - Add to del.icio.us Marketingkommunikáció - Add to Digg Marketingkommunikáció - Add to Yahoo myWeb Marketingkommunikáció - Add to Spurl Marketingkommunikáció - Add to furl Marketingkommunikáció - Add to Ask Marketingkommunikáció - Add to Squidoo Marketingkommunikáció - Add to Simpy Marketingkommunikáció - Add to Reddit Marketingkommunikáció - Add to ma.gnolia Marketingkommunikáció - Share with facebook Marketingkommunikáció - Add to Google Bookmark Marketingkommunikáció - Tweet This

A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszköztel igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.


Szerző(k): Végné Faddi Andrea
ISBN: 978-963-16-60
Gyártói kód: MK-6007-9
Megjelenés: 2006
Kiadó: Műszaki Kiadó


Kapcsolódó termékek :
Marketing  - A marketing alapjai
Marketing - A marketing alapjai
2.690 Ft

Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
A projekt - A projektfolyamatok követése, finanszírozási ism
A projekt - A projektfolyamatok követése, finanszírozási ism
Rendezvényszervező kézikönyv
Rendezvényszervező kézikönyv
Vállalkozások 2. - Vállalkozások gazdálkodása
Vállalkozások 2. - Vállalkozások gazdálkodása
Vállalkozások 1. - Vállalkozási ismeretek
Vállalkozások 1. - Vállalkozási ismeretek
Élelmiszerismeret I.
Élelmiszerismeret I.
Vendéglátó gazdálkodás
Vendéglátó gazdálkodás
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © SzakkonyvCentrum 2018 | Petend kft.