Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Szociális szolgáltatások » Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Nagyobb kép
Következő termék 
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
[Cikkszám: NS-2105691213]

Sándor-Lenkei Aida, Sándor Tamás
 
1.300 Ft
 
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to del.icio.us Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Digg Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Yahoo myWeb Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Spurl Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to furl Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Ask Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Squidoo Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Simpy Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Reddit Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to ma.gnolia Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Share with facebook Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Google Bookmark Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Tweet This


A tankönyv fejezetei:


1. Az együttműködés
2. A másság és elfogadása
3. Empátia
4. Az előítélet
5. Konfliktusok
6. A konfliktushelyzetek megelőzése és feloldása kommunikációs technikákkal
7. A segítő kapcsolat
8. A segítségnyújtás formái
9. Személyiségközpontúság, nondirektivitás
10. A nonverbális kommunikáció szerepe a segítő kapcsolatban
11. A segítő beszélgetés
12. A problémafeltárás folyamata
13. Feladatok megoldása
14. Minilexikon
15. Felhasznált irodalom


Az esetfelvetésekkel bevezetett fejezetekre a válaszok a szakmai információtartalomban megtalálhatók, illetve a fejezetekben lévő gyakorlatok és feladatok elvégzésével fejleszthetők a képzésben résztvevők készségei, képességei és kialakíthatók speciális szakmai kompetenciái. Fő cél a szakmai önismeret fejlesztése és annak tudatosítása, hogy a szociális szakember számára a személyiség munkaeszköz.


Szerző(k): Sándor-Lenkei Aida, Sándor Tamás
ISBN:
Gyártói kód: NS-2105691213
Megjelenés: 2015
Kiadó: NSZFI



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Személyiségfejlesztés
Személyiségfejlesztés
Az ápolás alapjai
Az ápolás alapjai
Didaktika
Didaktika
Gondozástan
Gondozástan
Fejlődés, gondozás, táplálás gyermekkorban
Fejlődés, gondozás, táplálás gyermekkorban
Elsősegélynyújtás-első ellátás
Elsősegélynyújtás-első ellátás
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.