Szakkönyv Centrum

OKJ Szakkönyv Kereskedőház
szakkönyv, jegyzet minden képzéshez

Belépés/regisztráció  |  Kosár tartalma  |  Pénztár   |  Akciók   |  Új termékek   |  Keresés  |  Kapcsolat  |
  Főoldal » Katalógus » Szociális szolgáltatások » Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Átvételi pontunk 2019. január 8-tól:
Oxford Bookshop,
1052 Budapest, Gerlóczy u. 7.,
Nyitva tartás:
H-Cs: 9.00-18.00
P: 9.00-16.00
+36 1 318 8633
  Kategóriák
 Egészségügy
 Informatika
 Közlekedés
 Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
 Szociális szolgáltatások
 Művészet, kommunikáció
 Gépészet
 Elektrotechnika-elektronika
 Építőipar
 Faipar
 Környezetvédelem-vízgazdálkodás
 Közazdaság
 Kereskedelem - marketing, Logisztika
 Vendéglátás - turisztika
 Egyéb szolgáltatások
 Mezőgazdaság
 Élelmiszeripar
 Főoldal
Értesítések tovább
ÉrtesítésekÉrtesítés a frissítésekről Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Információk
Szállítási feltételek
Vásárlói tájékoztató
ÁSZF
Rólunk
Vevőszolgálat
Oldaltérkép
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
Nagyobb kép
Következő termék 
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat
[Cikkszám: NS-2105691213]

Sándor-Lenkei Aida, Sándor Tamás
 
1.300 Ft
 
Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to del.icio.us Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Digg Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Yahoo myWeb Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Spurl Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to furl Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Ask Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Squidoo Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Simpy Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Reddit Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to ma.gnolia Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Share with facebook Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Add to Google Bookmark Szakmai együttműködés és segítő kapcsolat - Tweet This


A tankönyv fejezetei:


1. Az együttműködés
2. A másság és elfogadása
3. Empátia
4. Az előítélet
5. Konfliktusok
6. A konfliktushelyzetek megelőzése és feloldása kommunikációs technikákkal
7. A segítő kapcsolat
8. A segítségnyújtás formái
9. Személyiségközpontúság, nondirektivitás
10. A nonverbális kommunikáció szerepe a segítő kapcsolatban
11. A segítő beszélgetés
12. A problémafeltárás folyamata
13. Feladatok megoldása
14. Minilexikon
15. Felhasznált irodalom


Az esetfelvetésekkel bevezetett fejezetekre a válaszok a szakmai információtartalomban megtalálhatók, illetve a fejezetekben lévő gyakorlatok és feladatok elvégzésével fejleszthetők a képzésben résztvevők készségei, képességei és kialakíthatók speciális szakmai kompetenciái. Fő cél a szakmai önismeret fejlesztése és annak tudatosítása, hogy a szociális szakember számára a személyiség munkaeszköz.


Szerző(k): Sándor-Lenkei Aida, Sándor Tamás
ISBN:
Gyártói kód: NS-2105691213
Megjelenés: 2015
Kiadó: NSZFI



Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták még
Bizonyítékokon alapuló fizioterápia
Bizonyítékokon alapuló fizioterápia
Kommunikáció az ápolásban
Kommunikáció az ápolásban
Klinikumi ismeretek
Klinikumi ismeretek
Személyiségfejlesztés
Személyiségfejlesztés
Az ápolás alapjai
Az ápolás alapjai
Didaktika
Didaktika
 
 
Nagy MachinátorPADAKühne
  © Szakkönyv Centrum 2019 | Petend kft.