Közlekedés-gazdaságtan és -marketing ismeretek
A gazdaságtani rész a közgazdaságtan alapfogalmaival, összefüggéseivel, területeivel, a közlekedési szükségletek keletkezésével, azok kielégítésével, a közlekedés teljesítőképességével, kapacitásával, mutatószámaival foglalkozik. A tankönyv ismerteti a közlekedésstatisztika elméletét és az ehhez kapcsolódó számításokat, valamint egyszerűbb gazdasági elemzéseket is. A marketing területéről megismerhetik az olvasók a legfontosabb alapfogalmakat, a marketing kialakulását, a marketing-mix elemeit, azok jellemzőit, a fogyasztói magatartást és a piackutatást. A tankönyv külön foglalkozik a közlekedés piackutatásával, az utasszámlálással, annak technikáival, valamint a közlekedésmarketing alapjaival, az áru- és személyszállítási piac megközelítésével a kínálati oldalról.
A munkatankönyv a szükséges elméleten túl kidolgozott feladatokat és munkáltató példákat is tartalmaz.
Ajánljuk a főiskolai vagy egyetemi közlekedésmérnöki képzésben részt vevő hallgatóknak is, akiknek egyszerűen érthető alapismeretekre van szükségük.
-
Cím Közlekedés-gazdaságtan és -marketing ismeretekSzerző Lenzsér Levente - Reider LászlóKiadó Műszaki KönyvkiadóKiadói kód MK-6512-3ISBN 9789631665123Kiadási év 2012
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás