Vállalkozói, gazdasági és marketing-ismeretek a szépségiparban
E tankönyv a legfontosabb, legalapvetőbb vállalkozási, gazdasági és marketing-ismeretek bemutatásával kíván segítséget nyújtani a leendő vállalkozóknak abban, hogy a piacgazdaság folyamatairól áttekintést kapjanak, azok közt eligazodjanak és biztonságosabban, eredményesebben tevékenykedjenek. Fontos, hogy a szolgáltatások terén tevékenykedő fiatal szakemberek elsősorban szakmájukat műveljék magas fokon, így nem az a cél, hogy emellett még képzett könyvelők, üzemgazdászok vagy marketingszakemberek legyenek. Vannak az ilyen jellegű feladatokra szakosodott szakemberek vagy vállalkozások (könyvelők, jogászok, adótanácsadók, reklámszakemberek stb.), akik ehhez jobban értenek, ezért célszerű ezeket a feladatokat rájuk bízni, vagy legalábbis tanácsukat kikérni. Mivel azonban a vállalkozások működéséért a vállalkozók felelnek, legalább általános szinten tájékozottnak kell lenniük ezeken a területeken is.
A szakirodalom ezeket az ismereteket elsősorban a termelés ágazatára dolgozta ki, a szépségipar azonban tipikusan szolgáltató ágazat, így az ismereteket ebben a tankönyvben erre az ágazatra vonatkoztatva, átdolgozva, és csak a megértéshez szükséges legszűkebb tudományos háttérrel, inkább a gyakorlatot kiemelve mutatjuk be.
-
Cím Vállalkozói, gazdasági és marketing-ismeretek a szépségiparbanSzerző Somorjai GábornéKiadó Beato Angelico KiadóKiadói kód BA-vallISBN 9789639440583Kiadási év 2012
- Antikvár könyvek
- Egészségügy - Szociális szolgáltatások
- Elektrotechnika - Elektronika
- Élelmiszeripar
- Építőipar
- Faipar
- Gépészet
- HVG Kiadó könyvei
- Idegenforgalom
- Informatika
- Kereskedelem
- Környezetvédelem - Vízgazdálkodás
- Közgazdaság
- Közlekedés - Geodézia
- Logisztika
- Marketing
- Mezőgazdaság - Erdészet
- Munkavédelem - Foglalkoztatás (általános)
- Népművészet - Kommunikáció
- Szépségipar
- Vendéglátás